מלכה ודיסלבסקי, , ציפי אור מאיר, מנהלת בית ספר ממטה בנימין, צביה שמוקלר ולימור הררי
בכניסה לבית הספר הייתה תערוכה של חג הסיגד ושולחן עם מאכלי העדה האתיופית.
תחנה ראשונה – בספריה הייתה קבוצת מצוינות של "אמירים" של כיתה ב' עם המורה טניה רוסומחוב שם הם עבדו בנושא של "חידות הגיון" כל זוג עבד על מחשב נייד אחד.


תחנה רביעית – הייתה בכיתה חכמה עם לוח אינטראקטיבי שם לימדה חופית סבג את תלמידי כיתה ו' מהי כתיבת טיעונית.
על הלוח מוקרן תוצר של תלמידה והמורה יחד עם התלמידים ניתחו את התוצר.מלכה ביקשה מהתלמידים שיאמרו לה מדוע כדאי לה לבוא וללמוד בבית ספר "גבים", והתלמידים אמרו: "כי בית הספר שלנו הוא הכי טוב בבאר שבע", "כי יש לנו את המנהלת ליאורה.

תחנה חמישית – קבוצת מדעים עם המורה אלה זנו, בכיתה היה סיכום של נושא החושים, כאשר הם עבדו על חוש המישוש התלמידים הכינו ספר על מרקמים שונים של חומרים חלק, מחוספס, קשיח...
תחנה שישית – קבוצת אומנות (לא הייתי ולכן אני לא יכולה להרחיב).
תחנה שביעית - עברנו לקבוצת אמירים בחשבון, שם עבדה המורה טניה על חידות היגיון, היא הראתה ציורים לא הגיוניים של תלמידים מהקבוצה והם הסבירו מדוע הציור לא הגיוני, ולאחר מכן הם פתרו בעיית הגיון.
תחנה שמינית - הגענו למתחם של כיתות א' שם ראינו שתי קבוצות מצוינות באמירים:
הראשונה הייתה הבעה יצירתית עם המורה קידושה רויטמן, שם ראינו קבוצת תלמידים מציגה סיפור כאשר ישנה התייחסות להבעות הפנים של התלמידים.
השנייה היא תקשורת שם הציגה יפית לוזון את דרכי ההתקשרות שלנו עם אחרים.
השנייה היא תקשורת שם הציגה יפית לוזון את דרכי ההתקשרות שלנו עם אחרים.
בסיום הסיור הגענו לספריית בית הספר שם סיכמנו את הסיור.